jeans is waar wij goed in zijn broekenbinke harderwijk

Klantenservice

Bestellen

Als de bestelling is geregistreerd, komt u automatisch op onze bestelbevestigingspagina. U ontvangt bovendien een bevestiging via e-mail, meestal binnen enkele minuten. Heeft u deze mail niet ontvangen dan kan er een foutje in het doorgegeven email adres zitten of wellicht is de bevestiging in de spam terecht gekomen.

Controleer of alle ingevulde gegevens juist zijn. Is dit niet het geval, neem dan contact met ons op.

Totdat uw bestelling verpakt en verzonden is, kunt u de bestelling op elk moment annuleren. Dit kan door ons te mailen info@broekenbinkie.nl of te bellen, dit laatste tijdens openingstijden. Zorg dat u uw volledige naam en het bestelnummer vermeldt en duidelijk verklaart dat u de bestelling wilt annuleren. Wij bevestigen per e-mail dat we de annulering hebben ontvangen. De eventueel gedane betaling wordt teruggestort.

Als de bestelling inmiddels is verzonden, dan kunt u deze natuurlijk terugsturen. Zie hiervoor ons retourbeleid.

Betalen

Bij  broekenbinkie.nl  kunt u betalen via iDEAL, of directe overschrijving.
Bij ‘directe overschrijving’ ziet u direct na het bestellen een bevestiging met ons rekeningnummer. Dit nummer staat ook op de bevestiging die u per e-mail krijgt.
De bestelling wordt verzonden als de betaling is voldaan.

Verzenden en levering

Al onze pakketten worden via PostNL verstuurd: vertrouwd en snel. Je ontvangt van ons altijd de track&trace code waarmee het pakket online te traceren is. Als u niet thuis bent zal de bezorger kijken of het mogelijk is om het pakketje bij een van de buren af te geven. U ontvangt dan een niet-thuis-bericht waarop staat waar uw pakketje is afgeleverd. Zo niet dan komt de bezorger de volgende dag nogmaals aan de deur. U kunt het pakketje zelf volgen via de T&T code die u automatisch per mail krijgt toegestuurd als de bestelling is meegegeven aan PostNL door broekenbinkie.nl .

Bij broekenbinkie.nl  worden alle bestellingen vanaf €50,- gratis verzonden. Ruilen bij broekenbinkie.nl is gratis.
Onder de €50 euro betaald u € 6,95 voor de verzending

Zodra uw bestelling is verzonden, krijgt u automatisch een verzendbevestiging per e-mail. Over het algemeen wordt de bestelling de dag daarna afgeleverd. Heeft u deze mail niet ontvangen dan kan er een foutje in het doorgegeven e-mailadres zitten of wellicht is de bevestiging in de spam terecht gekomen.

Het streven is om bestellingen binnen 1-4 werkdagen, na ontvangst van de betaling, te versturen. Het kan zijn dat er niet voldoende voorraad ligt om gelijk uit te kunnen leveren hierdoor kan het voorkomen dat de bestelling wat vertraagd is.

Als de bestelling om de een of andere reden vertraging oploopt, brengt broeken binkie.nl  u daar van op de hoogte.

U krijgt automatisch per e-mail een ‘track and trace code’ waarmee u op de site kunt  ziet waar uw bestelling is en wanneer deze wordt afgeleverd.

Retourbeleid

Als u de bestelling wilt omruilen voor een ander artikel of andere maat dan kan dat uiteraard. De goederen moeten in originele staat zijn:

  • ongedragen en ongewassen
  • met aangehecht(e) artikelkaartje(s)
  • in een degelijke verpakking teruggestuurd.

Als u het pakketje wilt omruilen, stuurt u dan een mailtje naar info@broekenbinkie.nl met de gewenste, nieuwe artikelen en de artikelen die retour komen.

Het retour sturen van een bestelling is op eigen kosten van de klant. Stuurt u het pakketje retour naar de winkel:
Broeken Binkie
Vuldersbrink 13a 
3841 AS Harderwijk

Vervolgens zullen kosteloos de nieuwe/andere artikelen toegestuurd worden!

 Als u de bestelling wilt retourneren dan kan dat uiteraard.
De kosten voor het retoursturen van een bestelling is voor eigen rekening. Het pakket moet voldoende gefrankeerd, retour gestuurd worden. Uiteraard is het ook mogelijk om de bestelling terug te brengen in onze winkel!

De goederen moeten in originele staat zijn:

  • ongedragen en ongewassen
  • met aangehecht(e) artikelkaartje(s)
  • in een degelijke verpakking teruggestuurd.

Stuurt u het pakketje retour naar de winkel:
Broeken Binkie
Vuldersbrink 13a
3841 AS Harderwijk

Als de bestelling retour is gekomen zal het aankoopbedrag van de terug gestuurde artikelen overgemaakt worden op de rekening waarmee de bestelling ook is betaald. 

Als een artikel niet aan uw verwachting voldoet of de maat niet goed is, kunt u het aankoopbedrag terug krijgen. De goederen moeten dan wel in originele staat zijn:

  • ongedragen en ongewassen
  • met aangehecht(e) artikelkaartje(s)
  • in een degelijke verpakking teruggestuurd.

Geeft u de reden van terugsturen aan. U doet dit per e-mail (info@broekenbinkie.nl) of door een briefje bij de bestelling te voegen.

Als de bestelling retour is gekomen en in orde word bevonden zal het aankoopbedrag van de terug gestuurde artikelen overgemaakt worden op de rekening waarmee de bestelling ook is betaald.

Als u een klacht heeft, kunt u dit per email (info@broekenbinkie.nl) laten weten. Graag met een foto ter verduidelijking. U ontvangt een persoonlijke reactie en broekenbinkie.nl komt dan z.s.m. met een passende oplossing.

Wat is de bedenk termijn?

Bij broekenbinkie.nl heeft u een bedenktermijn van 14 dagen na ontvangst van de bestelling. Zo heeft u voldoende tijd of u de bestelling wilt houden ruilen of retourneren.

Staat uw vraag er niet bij?

    Je naam (verplicht)

    Je e-mail (verplicht)

    Onderwerp

    Je bericht

    Anti robot controle : Vul hieronder de gegenereerde code in

    captcha

    Klanten Service

    JEANS IS WAAR WIJ GOED IN ZIJN!

    shutterstock_72316159

    Deze website maakt gebruik van cookies om uw browse ervering te verbeteren.

    Open chat
    1
    Neem contact op!
    Hallo Broeken Binkie Harderwijk ik heb een vraag over,