FAQ

FAQ
  • Bestellen

  • Hoe weet u dat uw bestelling is geregisteerd?

    Als de bestelling is geregistreerd, komt u automatisch op onze bestelbevestigingspagina.
    U ontvangt bovendien een bevestiging via e-mail, meestal binnen enkele minuten.
    Heeft u deze mail niet ontvangen dan kan er een foutje in het doorgegeven email adres zitten of wellicht is de bevestiging in de spam terecht gekomen.
    Controleer of alle ingevulde gegevens juist zijn. Is dit niet het geval, neem dan contact met ons op.

  • Hoe kunt u een bestelling annuleren?

    Totdat uw bestelling verpakt en verzonden is, kunt u de bestelling op elk moment annuleren.
    Dit kan door ons te mailen info@broekenbinkie.nl of te bellen, dit laatste tijdens openingstijden.
    Zorg dat u uw volledige naam en het bestelnummer vermeldt en duidelijk verklaart dat u de bestelling wilt annuleren.
    Wij bevestigen per e-mail dat we de annulering hebben ontvangen.
    De eventueel gedane betaling wordt teruggestort.

    Als de bestelling inmiddels is verzonden, dan kunt u deze natuurlijk terugsturen. Zie hiervoor ons retourbeleid.

  • Betalen

  • Betaalmogelijkheden.

    Bij broekenbinkie.nl kunt u betalen via verschillende betaalmethoden waaronder iDEAL.
    De betaalmetoden staan onderaan de pagina weergegeven
    De bestelling wordt behandeld als de betaling is voldaan.

  • Verzenden en levering.

  • Met welke vervoerder werken wij?

    Al onze pakketten worden via PostNL verstuurd: vertrouwd en snel. Je ontvangt van ons altijd de track&trace code waarmee het pakket online te traceren is. Als u niet thuis bent zal de bezorger kijken of het mogelijk is om het pakketje bij een van de buren af te geven. U ontvangt dan een niet-thuis-bericht waarop staat waar uw pakketje is afgeleverd. Zo niet dan komt de bezorger de volgende dag nogmaals aan de deur. U kunt het pakketje zelf volgen via de T&T code die u automatisch per mail krijgt toegestuurd als de bestelling is meegegeven aan PostNL door broekenbinkie.nl .

  • Verzendkosten

    Bij broekenbinkie.nl worden alle bestellingen vanaf €75,- gratis verzonden. Ruilen bij broekenbinkie.nl is gratis. Onder de €75 euro betaald u € 6,95 voor de verzending

  • Hoe weet u of de bestelling is verzonden

    Zodra uw bestelling is verzonden, krijgt u automatisch een verzendbevestiging per e-mail. Over het algemeen wordt de bestelling de dag daarna afgeleverd. Heeft u deze mail niet ontvangen dan kan er een foutje in het doorgegeven e-mailadres zitten of wellicht is de bevestiging in de spam terecht gekomen.

  • Wat is de levertijd?

    Het streven is om bestellingen binnen 1-4 werkdagen, na ontvangst van de betaling, te versturen. Het kan zijn dat er niet voldoende voorraad ligt om gelijk uit te kunnen leveren hierdoor kan het voorkomen dat de bestelling wat vertraagd is.

  • Hoe kunt u uw bestelling volgen?

    Het streven is om bestellingen binnen 1-4 werkdagen, na ontvangst van de betaling, te versturen. Het kan zijn dat er niet voldoende voorraad ligt om gelijk uit te kunnen leveren hierdoor kan het voorkomen dat de bestelling wat vertraagd is.

  • Retourbeleid

  • Hoe ruilt u een bestelling om?

    Als u de bestelling wilt omruilen voor een ander artikel of andere maat dan kan dat uiteraard. De goederen moeten in originele staat zijn: ongedragen en ongewassen met aangehecht(e) artikelkaartje(s) in een degelijke verpakking teruggestuurd. Als u het pakketje wilt omruilen, stuurt u dan een mailtje naar info@broekenbinkie.nl met de gewenste, nieuwe artikelen en de artikelen die retour komen. Het retour sturen van een bestelling is op eigen kosten van de klant. Stuurt u het pakketje retour naar de winkel: Broeken Binkie Vuldersbrink 13a 3841 AS Harderwijk Vervolgens zullen wij de eerste ruiling kosteloos de nieuwe/andere artikelen toesturen!

  • Hoe stuurt u een bestelling retour?

    Als u de bestelling wilt retourneren dan kan dat uiteraard. De kosten voor het retoursturen van een bestelling is voor eigen rekening. Het pakket moet voldoende gefrankeerd, retour gestuurd worden. Uiteraard is het ook mogelijk om de bestelling terug te brengen in onze winkel!

  • Hoe krijgt u uw geld terug?

    Als een artikel niet aan uw verwachting voldoet of de maat niet goed is, kunt u het aankoopbedrag terug krijgen. De goederen moeten dan wel in originele staat zijn: ongedragen en ongewassen met aangehecht(e) artikelkaartje(s) in een degelijke verpakking teruggestuurd. Geeft u de reden van terugsturen aan. U doet dit per e-mail (info@broekenbinkie.nl) of door een briefje bij de bestelling te voegen. Als de bestelling retour is gekomen en in orde word bevonden zal het aankoopbedrag van de terug gestuurde artikelen overgemaakt worden op de rekening waarmee de bestelling ook is betaald.

  • Wanneer ontvang ik mijn geld terug?

    Zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding krijg je het aankoopbedrag van ons terug via hetzelfde betaalmiddel als waarmee de bestelling is gedaan.

  • Klachten?

    Als u een klacht heeft, kunt u dit per email (info@broekenbinkie.nl) laten weten. Graag met een foto ter verduidelijking. U ontvangt een persoonlijke reactie en broekenbinkie.nl komt dan z.s.m. met een passende oplossing.

  • Wat is de bedenktijd?

  • Bedenktijd

    Bij broekenbinkie.nl heeft u een bedenktijd van 14 dagen na ontvangst van de bestelling. Zo heeft u voldoende tijd of u de bestelling wilt houden ruilen of retourneren.

Sluiten